1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

What's happening around ur home ? ^^

Discussion in 'General Discussion' started by -Lr-SpeedraceR, Feb 10, 2008.

  1. -Lr-SpeedraceR

    -Lr-SpeedraceR New Member

    Messages:
    1,173
    Location:
    Metz, France
    Hey :)
    I dont know if everybody got the same luck (or unluck) than me, but lot of various things happens just around my home. And as I like take pics of everything, I got lot of pics :p
    For exemple, this afternoon, I was spectactor of quad and bikes racing in a park...

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    Full Size : http://michaelmichael33.free.fr/index.php?fpp=50&did=2-2&fid=82





    If u have nice pics, let's post them :)
     
  2. eleKtro

    eleKtro Contain Your Orgasms

    Messages:
    2,743
    Location:
    Made in China
    That made a mess of the park haha :D
     
  3. Andreas¹

    Andreas¹ Crazy Duck

    Messages:
    7,385
    Location:
    Jönköping, Sweden
    Hmm, we live in a kinda small place so not much happens here :p
     
  4. TDU-RAZOR

    TDU-RAZOR Laid Back User

    Messages:
    243
    Location:
    Rotherham, UK
    :goodnight:i dont go outside
     
  5. Andreas¹

    Andreas¹ Crazy Duck

    Messages:
    7,385
    Location:
    Jönköping, Sweden
    Lol, me neither :p Might have a look otside the windows sometimes though :p
     
  6. ShadowGT

    ShadowGT I <3 Boobies!

    Messages:
    3,198
    Location:
    Melbourne, Australia
    LOL we have a Huge park at the back of my house that has a sunken in field in the middle. kids jump dirt bikes out of the sunken in part all the time (& before the park was fenced around a few old cars used to use it as there own personal ramp too lol) but i cant really go watch as these kids are the kind that will bash you if you ain't there friend.
     
  7. Microphone

    Microphone #Myk2016
    tduck team

    Messages:
    7,989
    Location:
    England
    I live in a rural place in france, unless you want a pic of a 80year old man with a beret ive got nothing for you
     
  8. hesonly5

    hesonly5 Hungry Hungry Hippos! :D

    Messages:
    2,983
    Location:
    UK
    There's loads of fields 'round the back of my house, but not much goes on. You occasionally get people going round on bikes, but you're going to have to live without photos 'cause I know them and try to avoid them at all costs :D
     
  9. DangerRanger92

    DangerRanger92 &amp;lt;3 Mercedes Benz

    Messages:
    79
    Location:
    Atlanta, GA
    Lol wow I would just bring my Ranger in there and laugh because they're on a bike.

    Where I live? Street racing, more street racing, and nothing but street racing. Six Flags is 10 minutes away, thats about it.
     
  10. MCW

    MCW MCW

    Messages:
    529
    Location:
    Armagh, Ireland
    #10 MCW, Feb 11, 2008
    Last edited by Diablo: Mar 30, 2018
  11. t.

    t. Retired

    Messages:
    5,564
    Location:
    Southside, UK
    Hook me up! *jokes*
     
  12. HavockJoker

    HavockJoker PGR4 Master

    Messages:
    1,532
    Location:
    New Jersey, USA
    Uhh my town sucks. And messing up the park like that is bad if oyu get caught.
     
  13. -Lr-SpeedraceR

    -Lr-SpeedraceR New Member

    Messages:
    1,173
    Location:
    Metz, France
    Yes, but police never comes in this area of the town lol... they prefer catch nice people driving 1km/h over the speed limit in a 2x2 lane road...
     

Share This Page

  • About Us

    Started back in 2007, our community has been around for a good while and throughout all this time our core focus has been to provide a fun and laid back place for the discussion of driving and racing games and gaming in general, along with freqent automotive and motorsport related chat too. So, no matter what style of player you are, from arcade thrills to hardcore sim-racer or free roam explorer to circuit hot lapper, if it's about driving or racing in some form then we're up for talking about it. And if you are a keen photo moder, virtual photographer, video creator or streamer, then feel free to share those too. Cheers!
  • Support our community!

    Running and maintaining a community like this is hard work, especially when it's done by a bunch of idiots! And so, if you enjoy visiting here and would like to help us out. We would really appreciate it! Thanks.

    Feed the duck!