1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
TIMELESS
Last Activity:
Jan 21, 2019 at 12:55 AM
Joined:
Feb 7, 2009
Messages:
4,984
Likes Received:
984
Trophy Points:
113
Gender:
Male
Birthday:
Feb 5, 1995 (Age: 23)
Location:
Northern Ireland, UK

Share This Page

TIMELESS

Super Moderator, Male, 23, from Northern Ireland, UK

tduck team

Merry Christmas! Dec 25, 2018

TIMELESS was last seen:
Jan 21, 2019 at 12:55 AM
    1. T1M
      T1M
      Looks like some sort of health food... but then it talks about cycling and stuff :confused: An edible bike perhaps?
    2. T1M
      T1M
      What the actual hell is that :lol: I'd be afraid... very afraid :p
    3. Microphone
      Microphone
      You skipped through it? :oook:

      Even I watched it all and I'm not even that big a fan of the car :p
    4. Microphone
      Microphone
    5. T1M
      T1M
      Haha yaaaaay :D well, I'd happily give it a bash :)
    6. T1M
      T1M
      Yeah I shall :hmmm:

      :lol: Awww, it was all worth it though! :D

      Your writing skills are good mate! But it wouldn't hurt to have more people anyway I guess. I would nominate myself but I know jack sheep about Toyotas :lol:
    7. T1M
      T1M
      :lol: BULMERS FTW! Nah actually I've never had Magners :eek:

      Oooooooh wow, that looks awesomely professional! Nice one :D
    8. T1M
      T1M
      It was only cider :cry:

      The weird part is it was one I have in Gran Turismo :confused: Yeah, um, here's the bottle. :lol:

      No? I must see it! :p
    9. T1M
      T1M
      You do, you do. :)

      I had the strangest dream, you drove me to school in your Scion FR-S. :eek:
    10. T1M
      T1M
      Oh well, better than no Mini I suppose :hmmm:

      :lol: Yeah. My next lesson is tomorrow, I think we're starting practice practical tests, eeep. :eek:
    11. T1M
      T1M
      Yeah its good. Aha, nice :) I bet there's none with a Cooper S, sadly :(

      I'm so scared for Hazard Perception :lol:
    12. T1M
      T1M
      :lol:

      Oh, how dare he move! :p I'm learning in a Fiesta :hmmm: I'm a pretty bad driver me thinks :lol:
    13. T1M
      T1M
      True, you must be like Iron Man underneath.

      I got my Theory test soon :eek:
    14. T1M
      T1M
      True dat :lol: I am getting there... slowly. Just need to learn how to slap it :hmmm:

      I'm here if you ever want to talk btw :)
    15. T1M
      T1M
      Thanks :)

      I'm so sorry to here for your loss :( :glomp: condolences to you and your family.

      Oh, and Bass is going alright... I could do with some teaching from someone who plays bass, but not many people do at my school >< Ah well. Trying to learn some Paramore atm :p
    16. T1M
      T1M
      Never thought i'd hear the words 'proud' and 'Dacia' in the same sentence. :hmmm:
    17. T1M
      T1M
      Maybe they have the Sandero!!!!!!!!! :D
    18. Microphone
      Microphone
      Duh. Clubs and pubs aren't cheap you know!
    19. Microphone
      Microphone
      Of course I'm a true car guy, but I'd much have a decent social life for the last few months with my friends than have a car.
    20. Microphone
      Microphone
      Going to uni in september if all goes okay, it's a campus based uni, there's a train from the uni to my house here, where's the need for a car?

      The job I have now pays really well and I'm doing 30 hours a week, so I might save up for one but it's the insurance that's a killer. I'll just have to see how things go I guess. I'm not that desperate to pay extortionate amounts of money for insurance and fuel.
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Male
    Birthday:
    Feb 5, 1995 (Age: 23)
    Location:
    Northern Ireland, UK
    Playing Now:
    TDU, pCars, GTA V, AC, Forza

    Signature

    #LETSMAKETDUCKGREATAGAIN

    Naturally Hans is wet, he’s standing under a waterfall.
  • About Us

    Started back in 2007, our community has been around for a good while and throughout all this time our core focus has been to provide a fun and laid back place for the discussion of driving and racing games and gaming in general, along with freqent automotive and motorsport related chat too. So, no matter what style of player you are, from arcade thrills to hardcore sim-racer or free roam explorer to circuit hot lapper, if it's about driving or racing in some form then we're up for talking about it. And if you are a keen photo moder, virtual photographer, video creator or streamer, then feel free to share those too. Cheers!
  • Support our community!

    Running and maintaining a community like this is hard work, especially when it's done by a bunch of idiots! And so, if you enjoy visiting here and would like to help us out. We would really appreciate it! Thanks.

    Feed the duck!
  • Fun Links